آ
-
آموزش خانواده
نیازسنجی دورههای آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان دوره متوسطه در زمینه مسایل تربیتی فرزندان [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
آموزش ضمنخدمت
تأثیر طرح آموزش ضمنخدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]
-
آموزش مجازی
ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
ا
-
ارزیابی
آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
استرس شغلی
بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 1-22]
-
اسکایرو
اولویتبندی گرایش معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژیهای برنامهدرسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
-
اشکال هندسی
چالشهای دانشآموزان با مفاهیم شکلی در هندسه [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 47-65]
-
اعضای هیئت علمی
واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاهها [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
اقدام پژوهی
تجارب زیسته معلمان از نحوه اجرای طرحهای درس پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
انعطاف پذیری شناختی
تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]
-
انگیزش
مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
-
انگیزش تحصیلی
تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]
-
اولیای دانشآموزان
نیازسنجی دورههای آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان دوره متوسطه در زمینه مسایل تربیتی فرزندان [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
ایدئولوژی
اولویتبندی گرایش معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژیهای برنامهدرسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
-
ایدئولوژی برنامهدرسی
اولویتبندی گرایش معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژیهای برنامهدرسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
ب
-
باورهای هوشی
تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]
-
برنامه اجتماعی
آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
برنامهدرسی
اولویتبندی گرایش معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژیهای برنامهدرسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
-
برنامه فرهنگی
آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها [دوره 7، شماره 12، 1400]
پ
-
پاسخگویی
بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 1-22]
-
پاندامی کرونا
ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
پرخاشگری
نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین ذهن آگاهی و پرخاشگری دانش آموزان پسر متوسطه دوم ناحیه دو شهر شیراز [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 25-42]
-
پیوند با مدرسه
اثر بخشی آموزش مدل پیوند با مدرسه بر رضایت تحصیلی، خوشبینی آموزشی، بهزیستی روانشناختی و هیجانهای پیشرفت دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
ت
-
تابع
تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانشآموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانشآموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
-
تحلیل خطای هودز نولتینگ
تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانشآموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانشآموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
-
تحلیل مضمون
شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]
-
تدریس
واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاهها [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
تدریس استقرایی
مقایسهی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایهی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]
-
تربیت معلم
شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]
-
تعهد حرفه ای
مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
-
توانمندسازی
شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]
چ
-
چالشها
تجارب زیسته معلمان از نحوه اجرای طرحهای درس پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]
ح
-
حقوق شهروندی
تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]
-
حمایت ادراک شده سازمانی
بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 1-22]
خ
-
خطا
تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانشآموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانشآموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
-
خودکارآمدی
مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
-
خوشبینی آموزشی
اثر بخشی آموزش مدل پیوند با مدرسه بر رضایت تحصیلی، خوشبینی آموزشی، بهزیستی روانشناختی و هیجانهای پیشرفت دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
د
-
دانشآموز
تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]
-
دانش آموزان
ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
دانش آموزان ابتدایی
تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]
-
دانشجومعلمان
تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]
-
دانشگاه
واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاهها [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
دانشگاه فرهنگیان
تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]
-
درس پژوهی
تجارب زیسته معلمان از نحوه اجرای طرحهای درس پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
دروان کرونا
آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
دستور زبان فارسی
مقایسهی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایهی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]
ذ
-
ذهن آگاهی
نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین ذهن آگاهی و پرخاشگری دانش آموزان پسر متوسطه دوم ناحیه دو شهر شیراز [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 25-42]
ر
-
رضایت تحصیلی
اثر بخشی آموزش مدل پیوند با مدرسه بر رضایت تحصیلی، خوشبینی آموزشی، بهزیستی روانشناختی و هیجانهای پیشرفت دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
روش خودخوان
تأثیر طرح آموزش ضمنخدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]
ش
-
شبکه شاد
ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
شهروندی
تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]
ع
-
عملکرد اخلاقی
تأثیر طرح آموزش ضمنخدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]
-
عملکرد تحصیلی
تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]
-
عملکرد تحصیلی
مقایسهی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایهی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]
-
عملکرد شغلی
بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 1-22]
ف
-
فرصتها
تجارب زیسته معلمان از نحوه اجرای طرحهای درس پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]
ک
-
کلیدواژه: تدریس سنتی
مقایسهی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایهی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]
-
کلیدواژه: فعالیت دست ورزی
تاثیر فعالیتهای دست ورزی بر یادگیری مهارتهای هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]
-
کنترل شونفیلد
تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانشآموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانشآموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
-
کیفیت
واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاهها [دوره 7، شماره 12، 1400]
م
-
محیط
تاثیر فعالیتهای دست ورزی بر یادگیری مهارتهای هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]
-
مدل پارادایمی
تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]
-
مساحت
تاثیر فعالیتهای دست ورزی بر یادگیری مهارتهای هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]
-
مسایل تربیتی
نیازسنجی دورههای آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان دوره متوسطه در زمینه مسایل تربیتی فرزندان [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
معلمان
تأثیر طرح آموزش ضمنخدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]
-
معلمان ابتدایی
اولویتبندی گرایش معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژیهای برنامهدرسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
-
معلمان ابتدایی
تجارب زیسته معلمان از نحوه اجرای طرحهای درس پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
مفاهیم شکلی
چالشهای دانشآموزان با مفاهیم شکلی در هندسه [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 47-65]
-
مهارت آموزان ماده 28
مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
-
مهارت های اجتماعی
نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین ذهن آگاهی و پرخاشگری دانش آموزان پسر متوسطه دوم ناحیه دو شهر شیراز [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 25-42]
-
مهارت هندسی
تاثیر فعالیتهای دست ورزی بر یادگیری مهارتهای هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]
-
مولفه
واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاهها [دوره 7، شماره 12، 1400]
-
مولفه های جذب
شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]
ن
-
نظریه داده بنیاد
تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]
-
نگهداری
شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]
-
نومعلمان
مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
-
نیازهای آموزشی
نیازسنجی دورههای آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان دوره متوسطه در زمینه مسایل تربیتی فرزندان [دوره 7، شماره 12، 1400]
ه
-
هندسه
چالشهای دانشآموزان با مفاهیم شکلی در هندسه [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 47-65]
-
هیجانهای پیشرفت
اثر بخشی آموزش مدل پیوند با مدرسه بر رضایت تحصیلی، خوشبینی آموزشی، بهزیستی روانشناختی و هیجانهای پیشرفت دانشآموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
ی
-
یادگیری
مقایسهی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایهی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]
-
یادگیری
تاثیر فعالیتهای دست ورزی بر یادگیری مهارتهای هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد