نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش خانواده نیازسنجی دوره‌های آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان دوره متوسطه در زمینه مسایل تربیتی فرزندان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • آموزش ضمن‌خدمت تأثیر طرح آموزش ضمن‌خدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]
  • آموزش مجازی ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]

ا

  • ارزیابی آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • استرس شغلی بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 1-22]
  • اسکایرو اولویت‌بندی گرایش‌ معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژی‌های برنامه‌درسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
  • اشکال هندسی چالش‌های دانش‌آموزان با مفاهیم شکلی در هندسه [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 47-65]
  • اعضای هیئت علمی واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • اقدام پژوهی تجارب زیسته‌ معلمان از نحوه‌ اجرای طرح‌های درس ‌پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • انعطاف پذیری شناختی تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]
  • انگیزش مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
  • انگیزش تحصیلی تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]
  • اولیای دانش‌آموزان نیازسنجی دوره‌های آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان دوره متوسطه در زمینه مسایل تربیتی فرزندان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • ایدئولوژی اولویت‌بندی گرایش‌ معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژی‌های برنامه‌درسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
  • ایدئولوژی برنامه‌درسی اولویت‌بندی گرایش‌ معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژی‌های برنامه‌درسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]

ب

  • باورهای هوشی تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]
  • برنامه اجتماعی آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • برنامه‌درسی اولویت‌بندی گرایش‌ معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژی‌های برنامه‌درسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
  • برنامه فرهنگی آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها [دوره 7، شماره 12، 1400]

پ

  • پاسخگویی بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 1-22]
  • پاندامی کرونا ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • پرخاشگری نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین ذهن آگاهی و پرخاشگری دانش آموزان پسر متوسطه دوم ناحیه دو شهر شیراز [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 25-42]
  • پیوند با مدرسه اثر بخشی آموزش مدل پیوند با مدرسه بر رضایت تحصیلی، خوش‌بینی آموزشی، بهزیستی روان‌شناختی و هیجان‌های پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]

ت

  • تابع تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانش‌آموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانش‌آموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
  • تحلیل خطای هودز نولتینگ تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانش‌آموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانش‌آموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
  • تحلیل مضمون شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]
  • تدریس واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • تدریس استقرایی مقایسه‌ی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]
  • تربیت معلم شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]
  • تعهد حرفه ای مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
  • توانمندسازی شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]

چ

  • چالش‌ها تجارب زیسته‌ معلمان از نحوه‌ اجرای طرح‌های درس ‌پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]

ح

  • حقوق شهروندی تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]
  • حمایت ادراک شده سازمانی بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 1-22]

خ

  • خطا تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانش‌آموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانش‌آموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
  • خودکارآمدی مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
  • خوش‌بینی آموزشی اثر بخشی آموزش مدل پیوند با مدرسه بر رضایت تحصیلی، خوش‌بینی آموزشی، بهزیستی روان‌شناختی و هیجان‌های پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]

د

  • دانش‌آموز تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]
  • دانش آموزان ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • دانش آموزان ابتدایی تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]
  • دانشجومعلمان تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]
  • دانشگاه واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • دانشگاه فرهنگیان تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]
  • درس پژوهی تجارب زیسته‌ معلمان از نحوه‌ اجرای طرح‌های درس ‌پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • دروان کرونا آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در دوران کرونا و پسا کرونا؛ فرصت ها و تهدیدها [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • دستور زبان فارسی مقایسه‌ی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]

ذ

  • ذهن آگاهی نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین ذهن آگاهی و پرخاشگری دانش آموزان پسر متوسطه دوم ناحیه دو شهر شیراز [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 25-42]

ر

  • رضایت تحصیلی اثر بخشی آموزش مدل پیوند با مدرسه بر رضایت تحصیلی، خوش‌بینی آموزشی، بهزیستی روان‌شناختی و هیجان‌های پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • روش خودخوان تأثیر طرح آموزش ضمن‌خدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]

ش

  • شبکه شاد ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آموزش مجازی مبتنی بر شبکه شاد در دوران کرونا از دیدگاه دانش آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • شهروندی تحلیلی بر وضعیت حقوق شهروندی در بین دانشجومعلمان(مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان استان تهران) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 115-135]

ع

  • عملکرد اخلاقی تأثیر طرح آموزش ضمن‌خدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]
  • عملکرد تحصیلی تدوین مدل علی عملکرد تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و انعطاف پذیری شناختی در دانش آموزان پایه نهم [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 1-24]
  • عملکرد تحصیلی مقایسه‌ی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]
  • عملکرد شغلی بررسی نقش تعاملی پاسخگویی و حمایت ادراک شده سازمانی در عملکرد و استرس شغلی معلمان [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 1-22]

ف

  • فرصت‌ها تجارب زیسته‌ معلمان از نحوه‌ اجرای طرح‌های درس ‌پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]

ک

  • کلیدواژه: تدریس سنتی مقایسه‌ی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]
  • کلیدواژه: فعالیت دست ورزی تاثیر فعالیت‌های دست ورزی بر یادگیری مهارت‌های هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]
  • کنترل شونفیلد تاثیر عامل کنترل از دیدگاه شونفیلد بر خطاهای دانش‌آموزان طبق مدل خطای هودز نولتینگ در مبحث تابع برای دانش‌آموزان یازدهم ریاضی شهر کرج [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 43-60]
  • کیفیت واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 12، 1400]

م

  • محیط تاثیر فعالیت‌های دست ورزی بر یادگیری مهارت‌های هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]
  • مدل پارادایمی تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]
  • مساحت تاثیر فعالیت‌های دست ورزی بر یادگیری مهارت‌های هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]
  • مسایل تربیتی نیازسنجی دوره‌های آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان دوره متوسطه در زمینه مسایل تربیتی فرزندان [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • معلمان تأثیر طرح آموزش ضمن‌خدمت خودخوان بر عملکرد اخلاقی معلمان مقطع ابتدائی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 99-128]
  • معلمان ابتدایی اولویت‌بندی گرایش‌ معلمان ابتدایی شهر اصفهان به ایدئولوژی‌های برنامه‌درسی [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 66-92]
  • معلمان ابتدایی تجارب زیسته‌ معلمان از نحوه‌ اجرای طرح‌های درس ‌پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتدایی [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • مفاهیم شکلی چالش‌های دانش‌آموزان با مفاهیم شکلی در هندسه [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 47-65]
  • مهارت آموزان ماده 28 مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
  • مهارت های اجتماعی نقش واسطه ای مهارت های اجتماعی در رابطه بین ذهن آگاهی و پرخاشگری دانش آموزان پسر متوسطه دوم ناحیه دو شهر شیراز [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 25-42]
  • مهارت هندسی تاثیر فعالیت‌های دست ورزی بر یادگیری مهارت‌های هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]
  • مولفه واکاوی مؤلفه های مهم برای تدریس با کیفیت در دانشگاه‌ها [دوره 7، شماره 12، 1400]
  • مولفه های جذب شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]

ن

  • نظریه داده بنیاد تدوین الگوی افزایش انگیزش تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 137-162]
  • نگهداری شناسایی ابعاد و مولفه های جذب ، نگهداشت و توانمند سازی در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 61-80]
  • نومعلمان مقایسه خودکارآمدی، تعهد حرفه ای و انگیزش نومعلمان با توجه به شیوه جذب (دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مهارت آموزان ماده 28) [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 93-114]
  • نیازهای آموزشی نیازسنجی دوره‌های آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان دوره متوسطه در زمینه مسایل تربیتی فرزندان [دوره 7، شماره 12، 1400]

و

ه

  • هندسه چالش‌های دانش‌آموزان با مفاهیم شکلی در هندسه [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 47-65]
  • هیجان‌های پیشرفت اثر بخشی آموزش مدل پیوند با مدرسه بر رضایت تحصیلی، خوش‌بینی آموزشی، بهزیستی روان‌شناختی و هیجان‌های پیشرفت دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 12، 1400]

ی

  • یادگیری مقایسه‌ی تأثیر آموزش به روش سنّتی با استقرایی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم در درس دستور زبان فارسی [دوره 7، شماره 12، 1400، صفحه 127-160]
  • یادگیری تاثیر فعالیت‌های دست ورزی بر یادگیری مهارت‌های هندسه (محیط و مساحت) دانش آموزان پسر [دوره 7، شماره 11، 1400، صفحه 23-46]